Tips for fettforbrenning, 1-5

I en serie fra Akademiet For Personlig Trening gir vi deg her 50 tips til fettforbrenning



1. k proteininntaket
Forskere ved Skidmore University fant at individer sosm fikk 40 % av energien fra proteiner hadde en strre fettreduksjon, spesielt magefett. rsaken er trolig blant annet at proteiner ker nivene av peptid YY som skrur ned sultflelsen.

2. Langsomt!
Langsomme karbohydrater holder blodsukkeret lavt og unngr stor insulinfrisetning, en forutsetning for optimal fettforbrenning. Pennsylvania State University bekrefter dette i forskning.

3. Bli fet!
Et hyere inntak av fett, spesielt omega 3 ker fettforbrenningen. Opptil 30 % av energien br komme fra fettkilder, fortrinnsvis gode fettkilder som fet fisk, ntter og avocado.

4. Mer egg.
Individer som spiser egg, og da ogs med plommer inkludert, til frokost spiser mindre i lpet av dagen.

5. Uforbudt frukt.
Grapefrukt har vist seg ha positiv effekt p fettforbrenning. Forskning viser at de som spiser en halv grapefrukt eller drikker 2 dl juice tre ganger om dagen har strre fettreduksjon. Dette er trolig grunnet grapefrukt sin evne til redusere insulinfrisetning.

10 kommentarer

Sunnerematvrak

02.05.2013 kl.23:04

Dette var spennende lesing :) Ser frem mot fortsettelsen!

kristinewandersen

02.05.2013 kl.23:09

Smart :) !

Julie Viktoria

02.05.2013 kl.23:25

Flotte tips!

Malin Amalie

03.05.2013 kl.05:37

:)

Kristine

03.05.2013 kl.07:08

Hm, interessant blogg!;)

Sandra

03.05.2013 kl.09:21

Hres bra ut :)

sunnmedkine

03.05.2013 kl.12:43

Hei Sandra:) Takk!

sunnmedkine

03.05.2013 kl.12:43

Hei Kristine:) Tusen takk!

sunnmedkine

03.05.2013 kl.12:44

Hei Julie Viktoria:) Tusen takk!

sunnmedkine

05.05.2013 kl.07:13

Hei Sunnerematvrak:) Takk! Det kommer mer:) klem Kine

Skriv en ny kommentar

sunnmedkine

sunnmedkine

34, Fredrikstad

Kategorier

Arkiv

hits